Актуальне:
У столиці очікується чергове подорожчання проїзду у маршрутках – чи є підстави для зростання цін
Субота, 03 листопада 2018

У столиці очікується чергове подорожчання проїзду у маршрутках – чи є підстави для зростання цін

Вчергове підняти вартість проїзду планують вже до кінця цього року і навряд чи цей процес зупиниться.
Отож наскільки виправдано зростають ціни на проїзд у київських маршрутних таксі і чи дійсно подорожчання неминуче?

Як зазначив директор компанії «Трансгруп» Володимир Назаренко у коментарі кореспонденту УНН “Ціни на проїзд будуть підвищуватися – по кожному маршруту буде свій розрахунок. На приміських маршрутах подорожчання слід очікувати, оскільки через подорожчання пального там не підвищувався тариф. А на міських тарифах підвищення буде незначне — в межах гривні-двох. Приміські — залежно від відстані, подорожчають від гривні до трьох”.

За словами самих перевізників, підвищення вартості проїзду не є їх примхою, а звичайна економічна необхідність, адже вже зараз обґрунтованою є ціна у межах 12 гривень, яка напряму залежить від цін на паливо та запчастини, а вартість останніх прив’язана до курсу американської валюти. Також у країні помічається все більший дефіцит водіїв, які у пошуках кращого заробітку виїжджають до сусідньої Польщі або Чехії. Наприклад у Києві вже зараз не вистачає водіїв, у зв’язку з чим на вулиці міста не виїздить 5-10% маршрутних таксі і щоб утримати тих хто ще працює їм необхідно підіймати зарплатню.

Ще однією вагомою причиною підвищення є те, що перевізників зобов’язали встановити у кожному мікроавтобусі системи GPS. Вартість одного такого передавача у межах 20-22 тисяч гривень, що безумовно вплине на майбутнє подорожчання проїзду. Слід зазначити, що частину заробітку у перевізників забирають збори автостанцій у розмірі 15-20%.

Однак є й інша сторона питання. Чи відповідає якість послуг вартості? Досить часто так трапляється, що  кияни вимушені користуватися брудними і несправними маршрутками. Непоодинокими є випадки, коли водії цих транспортних засобів перебувають у стані алкогольного сп'яніння.

То чи буде й надалі так, що “висока вартість дорівнює низькому сервісу”, - невідомо. Безперечно, це питання до відповідних підрозділів Київської міськдержадміністрації.

А тим часом, за словами В. Назаренка, столична мерія своєї відповіді щодо підвищення платні за проїзд в маршрутних таксі не надала, однак в такому випадку перевізники розцінюють позицію влади як “мовчазну згоду”.

#Громадський транспорт #Київ #КМДА #транспорт #маршрутка #ціни #вартість

У столиці очікується чергове подорожчання проїзду у маршрутках – чи є підстави для зростання цін
Субота, 03 листопада 2018

У столиці очікується чергове подорожчання проїзду у маршрутках – чи є підстави для зростання цін

Вчергове підняти вартість проїзду планують вже до кінця цього року і навряд чи цей процес зупиниться.
Отож наскільки виправдано зростають ціни на проїзд у київських маршрутних таксі і чи дійсно подорожчання неминуче?

Як зазначив директор компанії «Трансгруп» Володимир Назаренко у коментарі кореспонденту УНН “Ціни на проїзд будуть підвищуватися – по кожному маршруту буде свій розрахунок. На приміських маршрутах подорожчання слід очікувати, оскільки через подорожчання пального там не підвищувався тариф. А на міських тарифах підвищення буде незначне — в межах гривні-двох. Приміські — залежно від відстані, подорожчають від гривні до трьох”.

За словами самих перевізників, підвищення вартості проїзду не є їх примхою, а звичайна економічна необхідність, адже вже зараз обґрунтованою є ціна у межах 12 гривень, яка напряму залежить від цін на паливо та запчастини, а вартість останніх прив’язана до курсу американської валюти. Також у країні помічається все більший дефіцит водіїв, які у пошуках кращого заробітку виїжджають до сусідньої Польщі або Чехії. Наприклад у Києві вже зараз не вистачає водіїв, у зв’язку з чим на вулиці міста не виїздить 5-10% маршрутних таксі і щоб утримати тих хто ще працює їм необхідно підіймати зарплатню.

Ще однією вагомою причиною підвищення є те, що перевізників зобов’язали встановити у кожному мікроавтобусі системи GPS. Вартість одного такого передавача у межах 20-22 тисяч гривень, що безумовно вплине на майбутнє подорожчання проїзду. Слід зазначити, що частину заробітку у перевізників забирають збори автостанцій у розмірі 15-20%.

Однак є й інша сторона питання. Чи відповідає якість послуг вартості? Досить часто так трапляється, що  кияни вимушені користуватися брудними і несправними маршрутками. Непоодинокими є випадки, коли водії цих транспортних засобів перебувають у стані алкогольного сп'яніння.

То чи буде й надалі так, що “висока вартість дорівнює низькому сервісу”, - невідомо. Безперечно, це питання до відповідних підрозділів Київської міськдержадміністрації.

А тим часом, за словами В. Назаренка, столична мерія своєї відповіді щодо підвищення платні за проїзд в маршрутних таксі не надала, однак в такому випадку перевізники розцінюють позицію влади як “мовчазну згоду”.

#Громадський транспорт #Київ #КМДА #транспорт #маршрутка #ціни #вартість