Актуальне:
Паркінги у Барселоні - можливий приклад для Києва
Четвер, 08 листопада 2018

Паркінги у Барселоні - можливий приклад для Києва

Припаркувати автомобіль так, щоб не заважати іншим, у більшості європейських міст, не становить великої проблеми.

У Києві ситуація інша, місто заповнене безладно припаркованими автомобілями, що заважає дорожньому руху, створює затори та незручності для пішоходів.

Сьогодні розглянемо приклад Барселони: як правильний підхід до вирішення проблеми допомагає місцевим жителям, туристам та поповнює місцевий бюджет.

Головне місто іспанської Каталонії уміло поєднало у собі неповторну історичність та прогресивне майбутнє.

Проблему з місцями для паркування влада міста вирішила за допомогою підземних паркінгів та наземним шляхом - із розумною системою паркомісць для автівок. На вулицях Барселони є три типи місць для паркування, які поділені на три сектори - зелений, синій та безкоштовний.

Зелений сектор позначається на асфальті відповідною фарбою. У першу чергу ці місця призначені для місцевих жителів, які сплачують за це 1 євро на тиждень. Для інших паркування у зеленому секторі буде значно дорожче і становитиме близько 3 євро. При цьому тривалість паркування дозволяється від 1 до 2 годин.
В деяких районах міста, такі парковки є безкоштовними для усіх у нічний час або у вихідні дні. Про це повідомляють інформаційні таблички, які розміщені біля стоянки.

Синя зона паркування знаходиться біля торгових центрів, супермаркетів, лікарень, шкіл. Їх задача – забезпечити паркомісцем велику кількість автівок.   Усі місця для стоянки у цій зоні платні й діють у робочий час. Автомобіль може паркуватися від 1 до 4 годин. За паркування треба сплатити у паркоматі, встановленому поряд, а ціна за одну годину складає близько 2-3 євро.

На околицях міста є безкоштовні зони для паркування. Головним недоліком таких парковок є відсутність охорони та віддаленість від центру міста.

Але чим насправді може вразити українських водіїв Барселона- це розумною системою підземного паркінгу.

Таких парковок – велика кількість. А інформацію про розташування найближчої - ви побачите на інформаційних бордах, які знаходяться уздовж багатьох вулиць.
Підземні паркінги настільки розвантажили місто, що часом на центральних вулицях можна бачити тільки автобуси, чи таксі. Стоянки такого типу дійсно перевершили всі очікування. Для власників транспортних засобів вони значно дешевші і дуже зручні.  

Про Барселону можна писати й говорити багато. Та чи готовий Київ до таких змін?
Ми стаємо учасниками транспортного колапсу на вулицях Києва щоденно: до тисяч транспортних засобів мешканців міста додається така ж кількість автівок гостей міста. В результаті пересування по місту нагадує багатогодинний квест з незліченними пригодами.

У 2016 році були ініціативи щодо будівництва підземного паркінгу на Михайлівській площі, за прикладом відповідного паркінгу біля одного із кафедральних соборів Барселони. З того часу у цьому питанні жодного прогресу
Та й навряд чи самі кияни дадуть згоду на такий проект: Михайлівська площа входить до буферної охоронної зони ЮНЕСКО, а під площею знаходяться цінні археологічні шари.

Що ж до реалій, то у Програмі соціально-економічного розвитку міста Києва (ПСЕР) на 2018-2020 роки, будівництво підземних паркінгів не передбачено.

Напевно міська влада не дуже переймається цим питанням, тому транспортне розвантаження міста та комфорт жителів - залишаються невирішеними.

#транспорт #паркінг #Киїів #Барселона #затори #рухтранспорту #розмітка #автомобіль

Паркінги у Барселоні - можливий приклад для Києва
Четвер, 08 листопада 2018

Паркінги у Барселоні - можливий приклад для Києва

Припаркувати автомобіль так, щоб не заважати іншим, у більшості європейських міст, не становить великої проблеми.

У Києві ситуація інша, місто заповнене безладно припаркованими автомобілями, що заважає дорожньому руху, створює затори та незручності для пішоходів.

Сьогодні розглянемо приклад Барселони: як правильний підхід до вирішення проблеми допомагає місцевим жителям, туристам та поповнює місцевий бюджет.

Головне місто іспанської Каталонії уміло поєднало у собі неповторну історичність та прогресивне майбутнє.

Проблему з місцями для паркування влада міста вирішила за допомогою підземних паркінгів та наземним шляхом - із розумною системою паркомісць для автівок. На вулицях Барселони є три типи місць для паркування, які поділені на три сектори - зелений, синій та безкоштовний.

Зелений сектор позначається на асфальті відповідною фарбою. У першу чергу ці місця призначені для місцевих жителів, які сплачують за це 1 євро на тиждень. Для інших паркування у зеленому секторі буде значно дорожче і становитиме близько 3 євро. При цьому тривалість паркування дозволяється від 1 до 2 годин.
В деяких районах міста, такі парковки є безкоштовними для усіх у нічний час або у вихідні дні. Про це повідомляють інформаційні таблички, які розміщені біля стоянки.

Синя зона паркування знаходиться біля торгових центрів, супермаркетів, лікарень, шкіл. Їх задача – забезпечити паркомісцем велику кількість автівок.   Усі місця для стоянки у цій зоні платні й діють у робочий час. Автомобіль може паркуватися від 1 до 4 годин. За паркування треба сплатити у паркоматі, встановленому поряд, а ціна за одну годину складає близько 2-3 євро.

На околицях міста є безкоштовні зони для паркування. Головним недоліком таких парковок є відсутність охорони та віддаленість від центру міста.

Але чим насправді може вразити українських водіїв Барселона- це розумною системою підземного паркінгу.

Таких парковок – велика кількість. А інформацію про розташування найближчої - ви побачите на інформаційних бордах, які знаходяться уздовж багатьох вулиць.
Підземні паркінги настільки розвантажили місто, що часом на центральних вулицях можна бачити тільки автобуси, чи таксі. Стоянки такого типу дійсно перевершили всі очікування. Для власників транспортних засобів вони значно дешевші і дуже зручні.  

Про Барселону можна писати й говорити багато. Та чи готовий Київ до таких змін?
Ми стаємо учасниками транспортного колапсу на вулицях Києва щоденно: до тисяч транспортних засобів мешканців міста додається така ж кількість автівок гостей міста. В результаті пересування по місту нагадує багатогодинний квест з незліченними пригодами.

У 2016 році були ініціативи щодо будівництва підземного паркінгу на Михайлівській площі, за прикладом відповідного паркінгу біля одного із кафедральних соборів Барселони. З того часу у цьому питанні жодного прогресу
Та й навряд чи самі кияни дадуть згоду на такий проект: Михайлівська площа входить до буферної охоронної зони ЮНЕСКО, а під площею знаходяться цінні археологічні шари.

Що ж до реалій, то у Програмі соціально-економічного розвитку міста Києва (ПСЕР) на 2018-2020 роки, будівництво підземних паркінгів не передбачено.

Напевно міська влада не дуже переймається цим питанням, тому транспортне розвантаження міста та комфорт жителів - залишаються невирішеними.

#транспорт #паркінг #Киїів #Барселона #затори #рухтранспорту #розмітка #автомобіль