Мосту бути
Субота, 15 грудня 2018

Мосту бути

Ідея зведення пішохідного мосту з Володимирської гірки до Хрещатого парку не є новою. Деякі джерела пишуть що цій ідеї декілька десятиліть, але насправді такий проект хотіли втілити у життя ще сто років тому, та напевне час прийшов тільки зараз.

11 грудня на Володимирській гірці почалися будівельні роботи із зведення пішохідно-велосипедного мосту. Новий міст, який з’єднає парк «Володимирська гірка» з Аркою Дружби народів, планують побудувати та відкрити наприкінці весни наступного року до дня Києва.

Довжина мосту становитиме 210 метрів, а завширшки він сягатиме від 6 метрів у регулярних зонах, та до 14 метрів у зонах оглядових майданчиків. Міст буде побудований з бетону, заліза та скла з відповідним освітленням та камерами відеоспостереження.
Також проектом передбачено встановлення двох підзорних труб, дві урни для сміття та вісім лавок.

В результаті будівництва планується знищити 58 куб. метрів зелених насаджень, а саме:
9,26 кубометрів на Володимирському узвозі, 7,3 куб. м. в парку «Хрещатий», 31,8 куб. м. на схилах біля пам’ятного знаку Магдебурському праву та 10,5 куб. м. в парку «Володимирська гірка». Буде засіяно більш ніж 500 кв. метрів газону.

Замовником будівельних робіт є комунальне підприємство «Інженерний центр», який до цього замовив виготовлення макету проекту вартістю 390,1 тис. гривень. Цей макет має інформувати жителів міста про будівництво мосту.

Згідно інформації з оголошення електронної системи публічних закупок ProZorro, 7 грудня 2018 року КП «Інженерний центр» уклало договір з ТОВ «Спецавто-Буд» на будівництво мостового пішохідно-велосипедного переходу між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» у Печерському та Шевченківському районах Києва. Вартість угоди склала 255,5 млн гривень.

Слід зазначити, що тендер був оголошений на 260,4 млн гривень. Однак, згідно із затвердженим проектом, загальний кошторис щодо пішохідно-велосипедного мостового переходу становить 287,3 млн гривень. Тому є імовірність того, що у 2019 році проходитиме ще один тендер на закупку додаткових робіт. Не виключено, що без відкритих торгів підряд знову віддадуть ТОВ «Спецавто-Буд».

Згідно даних аналітичної системи Youcontrol, компанія ТОВ «Спецавто-Буд» була заснована у листопаді 2015 року. Основний вид діяльності підприємства – аренда та лізинг будівельної техніки та обладнання для будівництва громадських об`єктів. Наразі директором компанії є Сергій Дубенко, який за даними преси є причетним до політичної партії «Наші» нардепа Євгенія Мураєва.

Щодо підприємства КП «Інженерний центр», воно неодноразово потрапляло у скандали із держзакупівлями і до якого часто навідувались правоохоронці. Так, у березні 2018 року Київська прокуратура Шевченківського району зайнялася розслідуванням чергової закупівлі КП «Інженерний центр».

Причиною розслідування стало те, що наприкінці 2017 року це підприємство нарахувало підряднику більш ніж 3 млн гривень виділених з бюджету, але робота по встановленню відповідних знаків на в`їзді до Києва та гранітних таблиць, декоративних літер з фігурами передбачених договором ніхто так і не встановив. Цікавий і той факт, що керівником КП «Інженерний центр» є депутат Київради Михайло Терентьєв.

Тим часом є незадоволення з боку громадських активістів, які запевняють що нове архітектурне спорудження повністю спотворить унікальну історичну пам`ятку та схили, а також може зруйнувати деякі пам`ятники, серед яких Колона Магдебурського права та пам`ятник Володимиру, а також парк «Володимирська гірка», включаючи місто «Ізяслава-Святополка XI-XIII століть».

2018 рік був оголошеним роком культурної спадщини, на реставрацію об`єктів якої завжди не вистачає коштів з бюджету. Але при цьому, столична влада знайшла 47,5 млн гривень на зведення флагштогу та ще 80 млн гривень – на частину повітряного мосту, доцільність будівництва яких є сумнівною.

Отож, попри всі негаразди із компаніями виконавців проекту та протиріччями активістів, мосту все таки буди. Але питання прозорості витрати коштів, доцільності проекту для історичної спадщини Києва залишається відкритим.

Мосту бути
Субота, 15 грудня 2018

Мосту бути

Ідея зведення пішохідного мосту з Володимирської гірки до Хрещатого парку не є новою. Деякі джерела пишуть що цій ідеї декілька десятиліть, але насправді такий проект хотіли втілити у життя ще сто років тому, та напевне час прийшов тільки зараз.

11 грудня на Володимирській гірці почалися будівельні роботи із зведення пішохідно-велосипедного мосту. Новий міст, який з’єднає парк «Володимирська гірка» з Аркою Дружби народів, планують побудувати та відкрити наприкінці весни наступного року до дня Києва.

Довжина мосту становитиме 210 метрів, а завширшки він сягатиме від 6 метрів у регулярних зонах, та до 14 метрів у зонах оглядових майданчиків. Міст буде побудований з бетону, заліза та скла з відповідним освітленням та камерами відеоспостереження.
Також проектом передбачено встановлення двох підзорних труб, дві урни для сміття та вісім лавок.

В результаті будівництва планується знищити 58 куб. метрів зелених насаджень, а саме:
9,26 кубометрів на Володимирському узвозі, 7,3 куб. м. в парку «Хрещатий», 31,8 куб. м. на схилах біля пам’ятного знаку Магдебурському праву та 10,5 куб. м. в парку «Володимирська гірка». Буде засіяно більш ніж 500 кв. метрів газону.

Замовником будівельних робіт є комунальне підприємство «Інженерний центр», який до цього замовив виготовлення макету проекту вартістю 390,1 тис. гривень. Цей макет має інформувати жителів міста про будівництво мосту.

Згідно інформації з оголошення електронної системи публічних закупок ProZorro, 7 грудня 2018 року КП «Інженерний центр» уклало договір з ТОВ «Спецавто-Буд» на будівництво мостового пішохідно-велосипедного переходу між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» у Печерському та Шевченківському районах Києва. Вартість угоди склала 255,5 млн гривень.

Слід зазначити, що тендер був оголошений на 260,4 млн гривень. Однак, згідно із затвердженим проектом, загальний кошторис щодо пішохідно-велосипедного мостового переходу становить 287,3 млн гривень. Тому є імовірність того, що у 2019 році проходитиме ще один тендер на закупку додаткових робіт. Не виключено, що без відкритих торгів підряд знову віддадуть ТОВ «Спецавто-Буд».

Згідно даних аналітичної системи Youcontrol, компанія ТОВ «Спецавто-Буд» була заснована у листопаді 2015 року. Основний вид діяльності підприємства – аренда та лізинг будівельної техніки та обладнання для будівництва громадських об`єктів. Наразі директором компанії є Сергій Дубенко, який за даними преси є причетним до політичної партії «Наші» нардепа Євгенія Мураєва.

Щодо підприємства КП «Інженерний центр», воно неодноразово потрапляло у скандали із держзакупівлями і до якого часто навідувались правоохоронці. Так, у березні 2018 року Київська прокуратура Шевченківського району зайнялася розслідуванням чергової закупівлі КП «Інженерний центр».

Причиною розслідування стало те, що наприкінці 2017 року це підприємство нарахувало підряднику більш ніж 3 млн гривень виділених з бюджету, але робота по встановленню відповідних знаків на в`їзді до Києва та гранітних таблиць, декоративних літер з фігурами передбачених договором ніхто так і не встановив. Цікавий і той факт, що керівником КП «Інженерний центр» є депутат Київради Михайло Терентьєв.

Тим часом є незадоволення з боку громадських активістів, які запевняють що нове архітектурне спорудження повністю спотворить унікальну історичну пам`ятку та схили, а також може зруйнувати деякі пам`ятники, серед яких Колона Магдебурського права та пам`ятник Володимиру, а також парк «Володимирська гірка», включаючи місто «Ізяслава-Святополка XI-XIII століть».

2018 рік був оголошеним роком культурної спадщини, на реставрацію об`єктів якої завжди не вистачає коштів з бюджету. Але при цьому, столична влада знайшла 47,5 млн гривень на зведення флагштогу та ще 80 млн гривень – на частину повітряного мосту, доцільність будівництва яких є сумнівною.

Отож, попри всі негаразди із компаніями виконавців проекту та протиріччями активістів, мосту все таки буди. Але питання прозорості витрати коштів, доцільності проекту для історичної спадщини Києва залишається відкритим.