Мільйони на світлофори
П'ятниця, 17 травня 2019

Мільйони на світлофори

Київській міськдержадміністрації вдалося з другого разу домогтися затвердження Міської цільової програми підвищення організації та безпеки дорожнього руху до 2022 року. Слід зазначити, що при розгляді цієї програми на засіданні Київради 14 травня голосів для її затвердження не вистачило. Чимало депутатів не хотіли довіряти колосальні кошти, а саме 2 млрд 378,860 млн гривень, комунальним структурам, які відомі своєю неефективністю і схильністю до корупційних операцій (КП "Центр дорожнього руху" та КК "Київавтодор").

У КМДА запевняють, що здійснення заходів програми дозволить стабілізувати і надалі знизити рівень травматизму, смертності і збитків бюджету Києва внаслідок дорожньо-транспортних пригод. З цього приводу прес-служба Київради вже повідомила, що відповідний комплекс заходів може зменшити смертність на дорогах на 30% до 2022 року.

Документ розробив Департамент транспортної інфраструктури КМДА.
Цей департамент і визначено відповідальним виконавцем програми. Допомагати цьому органу освоювати фінансування будуть і співвиконавці програми - КП "Центр організації дорожнього руху" та КК "Київавтодор".

Зазначені структури тепер мають підстави до кінця 2022 року витратити на безпеку дорожнього руху в Києві 2 млрд 378,860 млн гривень. З цієї суми на бюджет Києва припадає 1 млрд 310,860 млн гривень фінансування, решта 1 млрд 68 млн гривень пропонується "добути" з інших джерел.

За словами директора КП "Центр організації дорожнього руху" Віктора Чернія, в КМДА для реалізації програми також розраховують на кредити Європейського інвестиційного банку.

Безпосередньо на підвищення безпеки київських доріг і дорожньої інфраструктури в КМДА мають намір за 4 роки витратити 1 млрд 322,882 млн гривень (502,883 млн гривень зі столичного бюджету, 820 млн гривень з інших джерел).

Тут найбільш витратним заходом є нанесення дорожньої розмітки з застосуванням сучасних матеріалів (155,6 млн гривень з бюджету Києва). Крім того, за 101 млн бюджетних гривень в КМДА вирішили модернізувати центральний пункт управління автоматизованою системою керування дорожнім рухом (АСКДР) і за 11,3 млн бюджетних гривень зайнятися будівництвом II-ї черги АСКДР. Також чиновники КМДА хочуть побудувати ще одну автоматизовану систему управління дорожнім рухом (100,441 мільйонів бюджетних гривень) та інше.

В першу чергу в КМДА обіцяють «ударним темпом» зайнятися будівництвом, реконструкцією та капітальним ремонтом світлофорних об'єктів. Відповідно до показників результативності програми, в Києві до кінця 2022 року обіцяють побудувати 140 нових світлофорів (в 2019 році - 38; в 2020-м і 2021 році більше 39 світлофорів і до кінця 2022 року ще 24 світлофора). Це, згідно з документом, обійдеться в 168,6 млн гривень із столичної скарбниці.

В період дії програми, Департамент транспортної інфраструктури КМДА також обіцяє реконструювати 120 світлофорів, витративши на це 144,970 млн гривень з міського бюджету, і капітально відремонтувати 116 таких об'єктів за 34,297 млн ​​бюджетних коштів.

Забезпечити безпечний перехід пішоходів через проїзну частину в КМДА мають намір шляхом модернізації перехресть. До кінця 2021 року в планах за 48,200 млн гривень модернізувати в столиці 24 перехрестя. При цьому, в програмі записано, що з бюджету Києва на дані заходи треба витратити всього 8,2 млн гривень, а решта 40 млн гривень складають кошти інших джерел.

У числі іншого, в КМДА знову обіцяють впровадити систему перерозподілу транспортних потоків на мосту Патона.

Ще 137,9 мільйонів бюджетних гривень в КМДА планують за 4 роки витратити на визначення і належне облаштування зон змішаного користування з обмеженим швидкісним режимом. Сюди входить будівництво елементів благоустрою та вулично-дорожньої мережі; заміна, відновлення дорожніх та інших знаків; придбання і ремонт об'єктів пристроїв примусового зниження швидкості руху тощо.

Виключно за кошти бюджету Києва (274,691 млн гривень) в транспортному департаменті КМДА вирішили модернізувати матеріально-технічну базу КП "Центр дорожнього руху". В рамках цього завдання передбачено закуповувати й установлювати спецтехніку, рухомий склад та обладнання (камери відеоспостереження з розпізнавання номерних знаків авто, квадрокоптера, технічні засоби відеоспостереження на вулично-дорожній мережі та інше).

Під час обговорення даного питання у депутатів виникло безліч запитань і застережень. Йшлося про реальний стан справ, наприклад, з будівництвом нових світлофорів, деякі з яких були встановлені, проте до цих пір не працюють, тому що не перебувають ні на жодному балансі. Депутати називали адреси світлофорів, які з тих чи інших причин не працюють, і просили повідомити чинну владу, коли вони запрацюють.

Ті депутати, які відмовились голосувати за цей проект, зазначили, що до проекту рішення від Управління правового забезпечення діяльності Київради йдеться про явне порушення законодавства. Зокрема в пояснювальній записці, за словами депутатів, зазначено, що даний проект рішення не вимагає громадських обговорень, що є прямим порушенням законодавства.

По-друге, звертається увага на порушення законодавства у сфері державної допомоги. Всі ці гроші, які пропонується виділити, будуть спрямовані на два комунальних підприємства: "Центр організації дорожнього руху" та КК "Київавтодор". Ті підприємства, які відомі своєю неефективністю і схильністю до корупційних схем, тому, згідно із законодавством, потрібен дозвіл Антимонопольного комітету на держдопомогу, для того щоб розпоряджатися такими коштами.

Згідно із звітом про виконання Програми соціально-економічного розвитку Києва на 2018-2020 роки в минулому році в столиці було встановлено всього 7 світлофорів.
Потрібно відзначити, що нові світлофорні об'єкти будуються в столиці зовсім неактивно.
А підприємства КП "Центр дорожнього руху" та КК "Київавтодор", дійсно, часто звинувачують в проведенні договірних тендерів і у нераціональному використанні коштів платників податків.

Отже, бюджетне свавілля у Києві продовжується. Його не зупиняє навіть галас журналістів та деяких депутатів про факти корупції у владних кабінетах столиці. Незабаром вибори. І тоді чинна міська влада буде змушена розповісти про "здобутки" і отримати "заслужену винагороду".

Мільйони на світлофори
П'ятниця, 17 травня 2019

Мільйони на світлофори

Київській міськдержадміністрації вдалося з другого разу домогтися затвердження Міської цільової програми підвищення організації та безпеки дорожнього руху до 2022 року. Слід зазначити, що при розгляді цієї програми на засіданні Київради 14 травня голосів для її затвердження не вистачило. Чимало депутатів не хотіли довіряти колосальні кошти, а саме 2 млрд 378,860 млн гривень, комунальним структурам, які відомі своєю неефективністю і схильністю до корупційних операцій (КП "Центр дорожнього руху" та КК "Київавтодор").

У КМДА запевняють, що здійснення заходів програми дозволить стабілізувати і надалі знизити рівень травматизму, смертності і збитків бюджету Києва внаслідок дорожньо-транспортних пригод. З цього приводу прес-служба Київради вже повідомила, що відповідний комплекс заходів може зменшити смертність на дорогах на 30% до 2022 року.

Документ розробив Департамент транспортної інфраструктури КМДА.
Цей департамент і визначено відповідальним виконавцем програми. Допомагати цьому органу освоювати фінансування будуть і співвиконавці програми - КП "Центр організації дорожнього руху" та КК "Київавтодор".

Зазначені структури тепер мають підстави до кінця 2022 року витратити на безпеку дорожнього руху в Києві 2 млрд 378,860 млн гривень. З цієї суми на бюджет Києва припадає 1 млрд 310,860 млн гривень фінансування, решта 1 млрд 68 млн гривень пропонується "добути" з інших джерел.

За словами директора КП "Центр організації дорожнього руху" Віктора Чернія, в КМДА для реалізації програми також розраховують на кредити Європейського інвестиційного банку.

Безпосередньо на підвищення безпеки київських доріг і дорожньої інфраструктури в КМДА мають намір за 4 роки витратити 1 млрд 322,882 млн гривень (502,883 млн гривень зі столичного бюджету, 820 млн гривень з інших джерел).

Тут найбільш витратним заходом є нанесення дорожньої розмітки з застосуванням сучасних матеріалів (155,6 млн гривень з бюджету Києва). Крім того, за 101 млн бюджетних гривень в КМДА вирішили модернізувати центральний пункт управління автоматизованою системою керування дорожнім рухом (АСКДР) і за 11,3 млн бюджетних гривень зайнятися будівництвом II-ї черги АСКДР. Також чиновники КМДА хочуть побудувати ще одну автоматизовану систему управління дорожнім рухом (100,441 мільйонів бюджетних гривень) та інше.

В першу чергу в КМДА обіцяють «ударним темпом» зайнятися будівництвом, реконструкцією та капітальним ремонтом світлофорних об'єктів. Відповідно до показників результативності програми, в Києві до кінця 2022 року обіцяють побудувати 140 нових світлофорів (в 2019 році - 38; в 2020-м і 2021 році більше 39 світлофорів і до кінця 2022 року ще 24 світлофора). Це, згідно з документом, обійдеться в 168,6 млн гривень із столичної скарбниці.

В період дії програми, Департамент транспортної інфраструктури КМДА також обіцяє реконструювати 120 світлофорів, витративши на це 144,970 млн гривень з міського бюджету, і капітально відремонтувати 116 таких об'єктів за 34,297 млн ​​бюджетних коштів.

Забезпечити безпечний перехід пішоходів через проїзну частину в КМДА мають намір шляхом модернізації перехресть. До кінця 2021 року в планах за 48,200 млн гривень модернізувати в столиці 24 перехрестя. При цьому, в програмі записано, що з бюджету Києва на дані заходи треба витратити всього 8,2 млн гривень, а решта 40 млн гривень складають кошти інших джерел.

У числі іншого, в КМДА знову обіцяють впровадити систему перерозподілу транспортних потоків на мосту Патона.

Ще 137,9 мільйонів бюджетних гривень в КМДА планують за 4 роки витратити на визначення і належне облаштування зон змішаного користування з обмеженим швидкісним режимом. Сюди входить будівництво елементів благоустрою та вулично-дорожньої мережі; заміна, відновлення дорожніх та інших знаків; придбання і ремонт об'єктів пристроїв примусового зниження швидкості руху тощо.

Виключно за кошти бюджету Києва (274,691 млн гривень) в транспортному департаменті КМДА вирішили модернізувати матеріально-технічну базу КП "Центр дорожнього руху". В рамках цього завдання передбачено закуповувати й установлювати спецтехніку, рухомий склад та обладнання (камери відеоспостереження з розпізнавання номерних знаків авто, квадрокоптера, технічні засоби відеоспостереження на вулично-дорожній мережі та інше).

Під час обговорення даного питання у депутатів виникло безліч запитань і застережень. Йшлося про реальний стан справ, наприклад, з будівництвом нових світлофорів, деякі з яких були встановлені, проте до цих пір не працюють, тому що не перебувають ні на жодному балансі. Депутати називали адреси світлофорів, які з тих чи інших причин не працюють, і просили повідомити чинну владу, коли вони запрацюють.

Ті депутати, які відмовились голосувати за цей проект, зазначили, що до проекту рішення від Управління правового забезпечення діяльності Київради йдеться про явне порушення законодавства. Зокрема в пояснювальній записці, за словами депутатів, зазначено, що даний проект рішення не вимагає громадських обговорень, що є прямим порушенням законодавства.

По-друге, звертається увага на порушення законодавства у сфері державної допомоги. Всі ці гроші, які пропонується виділити, будуть спрямовані на два комунальних підприємства: "Центр організації дорожнього руху" та КК "Київавтодор". Ті підприємства, які відомі своєю неефективністю і схильністю до корупційних схем, тому, згідно із законодавством, потрібен дозвіл Антимонопольного комітету на держдопомогу, для того щоб розпоряджатися такими коштами.

Згідно із звітом про виконання Програми соціально-економічного розвитку Києва на 2018-2020 роки в минулому році в столиці було встановлено всього 7 світлофорів.
Потрібно відзначити, що нові світлофорні об'єкти будуються в столиці зовсім неактивно.
А підприємства КП "Центр дорожнього руху" та КК "Київавтодор", дійсно, часто звинувачують в проведенні договірних тендерів і у нераціональному використанні коштів платників податків.

Отже, бюджетне свавілля у Києві продовжується. Його не зупиняє навіть галас журналістів та деяких депутатів про факти корупції у владних кабінетах столиці. Незабаром вибори. І тоді чинна міська влада буде змушена розповісти про "здобутки" і отримати "заслужену винагороду".